Service?

I forlængelse af den forrige post.

Man køber en laptop til tyve tunsindede. Efter et år udvikler den et varme problem, og man sender den til reparation i holland. Den kommer tilbage uden Bluetooth. Man sender den afsted igen, den kommer tilbage med skrammer og bøjet kabinet. Man får en ny, efter en længere diskussion om hvorvidt man burde stille sig tilfreds med en nyere model der så også lige vejer 2 kg mere.

Man køber en mobil til fire et halvt tusinde af af en stor international virksomhed. Den har de samme fejl som modellen før. Der er absolut ingen software opdateringer. Support er.. Ringe..

Man køber et program af et par gutter i australien til 350 kr. Der er opdateringer cirka månedligt. Der er nye features jævnligt. Og supporten leveres af manden der skrev koden, som fikser fejlene i næste version.

Man bruger en gratis online service, der sådan set er et one man show. Man gør opmærksom på en bug i førnævnte mobil telefon, og samme mand arbejder sammen med en for at finde ud af hvad fanden der skal til for at få skidtet til at spille (og får samme service fra den internationale virksomhed).

Hvad er det lige der er galt med det her billede?